معرفی معاونت اداری، عمرانی و مالی:
معاونت اداری دانشگاه هنر اسلامی تبریز به عنوان قلب تپندهی مدیریت دانشگاه، نقش محوری در برنامهریزی، سازماندهی و نظارت بر کلیه امور اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه ایفا میکند. این معاونت با بهرهگیری از کارشناسان مجرب و با تجربه، مسئولیت اجرای دقیق و کارآمد تمامی امور محوله از سوی ریاست دانشگاه را بر عهده دارد. از جمله وظایف مهم این معاونت میتوان به تدوین و اجرای بودجه، مدیریت منابع انسانی، نظارت بر واحدهای تابعه و ایجاد یک محیط اداری کارآمد اشاره کرد.
این معاونت با همکاری سایر بخشهای دانشگاه، تلاش میکند تا ضمن تسهیل امور اداری و مالی، به ارتقای بهرهوری منابع انسانی و ایجاد شفافیت در امور مالی دانشگاه کمک کند.
شرح وظایف معاونت اداری، عمرانی و مالی:
- انجام امور محوله از سوی رئیس دانشگاه
- انجام کلیه امور مربوط به تهیه و تدوین بودجه دانشگاه
- نظارت بر واحدهای تابعه بهمنظور حصول اطمینان از حسن اجرای وظایف آنها
- همکاری با سایر معاونتها جهت حسن اجرای اهداف، وظایف و برنامههای دانشگاه
- نظارت بر حسن اجرای امور مربوط به امور استخدامی و تأمین نیاز نیروی انسانی دانشگاه
- پیشنهاد افراد واجد شرایط برای تصدی سمتهای مدیریتی در معاونت به ریاست دانشگاه
- برنامهریزی، تنظیم فعالیتها و پیشنهاد بودجه سالیانه معاونت مطابق با اولویتهای دانشگاه
- ارائه گزارشهای توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحتنظر
- جمعآوری و تکمیل اطلاعات موردنیاز بر اساس طرح جامع دانشگاه و برنامهریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه
- تدوین آییننامهها، دستورالعملها و دستور جلسات مرتبط با وظایف معاونت جهت پیشنهاد به مراجع ذیصلاح برای تصویب
- ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آییننامههای ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه به واحدهای ذیربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
- تشکیل کمیته تدوین روشهای اجرایی بهمنظور بهینهسازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونتهای دانشگاه
- اداره و نظارت بر حسن اجرای امور اداری، مالی، بودجه، تحول اداری، پشتیبانی و... دانشگاه مطابق با مصوبات، مقررات و آییننامههای مربوط
- شرکت در شوراها، کمیسیونها، جلسات و اظهارنظر در مورد مسائل مختلف اداری، استخدامی، مالی، معاملاتی در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه
- استقرار فرایند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی بهمنظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخشهای مختلف دانشگاه
- تعیین وضعیت موجود دانشگاه ازطریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدات پیشرو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب
- نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوبه هیئتامنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هیئتامنا ذیربط
- رسیدگی به اهداف اجرایی دانشگاه و هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روشهای کاری مورد عمل در واحدهای مختلف بهمنظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای اهداف اجرایی دانشگاه
زیر بخشهای معاونت اداری، عمرانی و مالی بر اساس نمودار سازمانی دانشگاه:
- مدیریت منابع انسانی، اداری و پشتیبانی
- اداره بودجه و تشکیلات
- مدیریت امور مالی
- مدیریت فنی، نظارت بر امور عمرانی، استحکامبخشی و مرمت
اعضای معاونت اداری، عمرانی و مالی
|
معاونت اداری، عمرانی و مالی
دکتر احد نژاد ابراهیمی
شماره تلفن: 04135419702
شماره داخلی: 302
دورنگار: 04135419704
ایمیل: ahadebrahimi@tabriziau.ac.ir
مشاهده سوابق |
|
دفتر معاونت
فیروز رنجگر
شماره تلفن: 04135419702
شماره داخلی: 302
دورنگار: 04135419704 |